بنر بالای سایت تستی با لینک از سمت تنظیمات در پنل مدیریتی تست دکمه
رضایت از میزان فروش محصولات، انگیزه من را برای ارتقاء این کسب و کار چندین برابر میکند. پوریا هستم، از دانشجویان دوره آربی. افتخار دارم که با تیم عالی استاد عزت خواه، مخصوصاً تیم پشتیبانی خوبشان همکاری میکنم. سه ماه است که محصول ما لانچ شده است. تقریباً 20 ریویو و فروش نسبتاً خوبی داشتهایم و راضی هستیم. در جلسه ورکشاپ فوق العاده در استانبول ترکیه، افتخار حضور داشتهام. امیدوارم این تجربیات از طریق تیم عالی عزت خواه به بقیه دوستان و مشتاقان هم منتقل شود، باعث افتخار است.
هنگامی که در وبسایت آمازون خرید انجام می گردد، خریدار میتواند نظر خود را برای آن محصول اعلام نماید. این نظر مسلما در میزان بازخورد بسیار تاثیر گذار خواهد بود و تحت عنوان ریویو (Review) نام برده می شود. سایر خریداران میتوانند با مطالعه ریویو ها نسبت به خرید خود تحقیق کنند و البته در بحث فروش نیز هرچقدر تعداد ریویوها بیشتر باشد، میزان اعتماد و فروش نیز بیشتر خواهد بود.
افزایش فروش محصولات و رضایت از تعداد و میزان فروش، عملکرد فروشنده را برای گامهای بعدی تقویت میکند و باعث میشود که انرژی، زمان و هزینه بیشتری برای افزایش کیفیت کار خود خرج کند. زمانی که با آموزش و با اقدامات درست پیش بروید، متناسب با تغییرات آپدیت باشید و باور داشته باشید مشکلات همیشه بوده و قابل حل هستند، شاهد موفقیت و پیشرفت بیشتری در فروش خواهید بود.
کسانی که در وبسایت های فروشگاهی بزرگ و جهانی مشغول به کار هستند، به خوبی از اهمیت ریویوهای مثبت برای فروشنده مطلع هستند و میدانند که وبسایتی مانند آمازون چقدر در این خصوص سخت گیر است و در واقع این موضوع نشان از مشتری مداری آمازون دارد. بنابراین زمانی که یک فروشنده در آمازون ریویوهای مثبت دریافت میکند، این یعنی راه را درست رفته است و محصول با کیفیتی را به مشتری ارائه کرده است و به دنبال آن رضایت از فروش را تجربه میکند.
همانطور که پوریا عزیز دانشجوی دوره آموزش فروش در آمازون هم در این ویدئو مطرح میکند، تجربه فروش خوب، کسب ریویو، رضایت از میزان فروش محصولات و... نیازمند اطلاعات و راهنمایی های کامل و تخصصی در این حوزه میباشد. یعنی هر آنچه در دوره آربی گنجانده شده است و همچنان نیز در حال آپدیت است. چون فروشنده آمازون، زمانی فروش موفق را تجربه میکند که محصول مناسب را پیدا کند، روش های مذاکره با سازنده را بداند، برای محصول عکسهای مناسب و با کیفیت تهیه کند، تکنیک های فروش و بهینه سازی تبلیغات را بداند و... بدین ترتیب میتواند با علم و آگاهی نسبت به آنچه قصد دارد عرضه کند، اقدام کند و شاهد نتایج خوب آن هم باشد.
کسب و کارهای آنلاین، در دنیای امروز که همه چیز در حال حرکت به سمت تجارت آنلاین است، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه و پیشرفت قرار گرفتهاند. شاید چند سال گذشته کسی آنقدر جدی به این موضوع فکر نمیکرد که حتی از کوچکترین مایحتاج زندگی خود تا بزرگترین آن را بتواند در حالی که در منزل خود در حال استراحت است، سفارش داده و سالم و سریع درب منزل تحویل بگیرد ولی این اتفاق امروزه، یکی از معمولیترین کارهای روزانه افراد برای صرفه جویی در زمان است. بنابراین آنچه کاملا مشخص است، حرکت صعودی خرید و فروشهای آنلاین در سرتاسر جهان است و این مسیر طبیعتا در آینده با افزایش و پیشرفت بیشتری هم همراه خواهد بود.
تکنیکهای یک فروشنده موفق، مواردی است که او را از سایر رقبای خود متمایز میکند. در هر زمینه کاری رقبایی وجود دارند و کسی در زمینههای کاری مشابه موفق میشود که با اصول رقابتی درست و نکات طلایی فروش، مشتریان بیشتری جذب کند و رضایت از فروش را برای خود حاصل کند. در وبسایت آمازون نیز این موضوع بسیار مهم است و موردی نیست که یک شبه حاصل شود. رسیدن به صفحات اول جستجو در آمازون و نمایش برای مشتریان بیشتر، بستگی به عملکرد شما دارد. یعنی شما با آموزش های جامع و اجرای تکنیک های بروز فروش و البته ادامه آن، میتوانید به فروشنده حرفهای در آمازون تبدیل شوید.
این سوالی است که شاید همه فروشنده های آمازون از خود میپرسند. نمیتوان در یک مقاله به صورت کامل درباره آن توضیح داد چون چنین موفقیتی نیازمند ساعتها آموزش تخصصی و بروز است که مجموعه این آموزشها به صورت کامل در دوره آربی گردآوری شده است تا با صرف زمان و اجرای نکات، این موفقیت برای کسانی که علاقهمند به این بیزینس هستند و تلاش آنها برای پیشرفت قابل تقدیر است، حاصل گردد و جزء فروشندگانی باشند که از میزان فروش محصولات رضایت دارند.
من همین الان میخواهم به دوره آربی ملحق بشوم و با جدیت دوره را شروع کنم
برای مشاهده ویدئوهای سایر همراهان و نتایج دانشجویان دوره های سایت روی لینک زیر کلیک کنید